Reviews
Schrijf een reviewAltijd een fijne en gezellige afspraak bij Taapke! Ze is ontzettend kundig, luistert goed naar je wensen en geeft passend advies. Je voelt je meteen op je gemak. Absoluut een aanrader voor iedereen, met of zonder krullen!
Goeie kapster erg kundig en geeft eerlijk advies. Ook altijd in voor een leuk gesprek.
Altijd goed resultaat, dat is 20 minuten rijden wel waard!
Zoals altijd heel goed en plezierig
Super kapper, prijs hoed, haar krult meer, gezonder en langer. Fijn mens. Wel op tijd afspraak maken,
Ik ben zeer tevreden over Taapke. Erg fijn om door haar geknipt te worden. Taapke weet mijn krullen goed in model te houden, is hierin echt kundig. Het meest waardeer ik het prettige contact, en het maatwerk dat ze me biedt m.b.t mijn volle agenda. Ik.ga met plezier naar de kapper!
Taapke is een zeer kundige en gezellige kapster. Altijd een feestje om bij haar in de stoel te mogen zitten.
Zoals vanouds, helemaal TOP
Mijn lange haar met slag zit weer super, dank!
Fijne zaak. Taapke geeft goed advies.