Reviews
Schrijf een reviewIk ben zeer tevreden en kom al jaren bij Dua’ s hairsalon
Top kapster, altijd vrolijk! En je komt er altijd tevreden weer weg
Goed geknipt in altijd zeer leuke sfeer .
Leuke en spontane kapster. Ik kom er iedere keer zeer tevreden vandaan!
Goed geknipt, ben heel tevreden !
Prima kapster en gezellig.
Prima en snel geholpen!
Prima knipbeurt: goed, vriendelijk, vlot
Top ervaring, neemt altijd haar tijd & geeft eerlijk en goede advies. Resultaat is altijd mooi
Kom al jaren bij Vlora. Lieve meid, denkt met je mee en ga altijd tevreden geknipt en gekleurd weer de deur uit. Aanrader en ook nog eens heel betaalbaar!