Reviews
Schrijf een reviewVoor de eerste keer hier geweest en ben super tevreden! Gezellige dames die in de salon werken en super blij met het resultaat. Ik kom hier zeker terug de volgende keer
Altijd vriendelijk Cisca knipt mij altijd en doet dat altijd superkom er al een tijdje en nooit geen klachten.
Vorige week afspraak gehad voor verven uitgroei. Dat is goed gedaan, maar er werd vanuit gegaan dat ik met nat haar de deur uit zou gaan. Ik had dat niet aangegeven vlg medewerkster. Ik ben nog nooit met nat haar vertrokken. Vervolgens heel veel verstevigings schuim erin en onder de kap, klaar. Zag er niet uit. Dus kreeg ik een standje dat ik het niet had doorgegeven, terwijl dat wel het geval was. Ik weet dat het op dit moment niet makkelijk is in de salon ivm personeel enz., maar niet de schuld bij de klant leggen. Heb dit ook al aangegeven. Jammer, was altijd tevreden.
Ik ben opnieuw geweldig geknipt. Ciska heeft er wat moois van gemaakt. Dank je wel.
Fijn dat Ellen mij weer kon helpen!
Altijd blij als ik weer geweest ben
Al jaren zeer tevreden over het knippen/ snijden van Ciska. Ook de haar wasbeurt is heel prettig met die lichte massage. Voel mij altijd weer helemaal opgeknapt na haar behandeling. Een heel tevreden klant Marja
Altijd prima daar, fijne sfeer
Cicka is een zeer ervaren en getalenteerde kapper. Ze denkt echt out-of-the-box, luistert goed naar je wensen en vertaalt dit naar een fantastisch kapsel! Echt een aanrader!
Te gek. Cisca bedankt. Wat een top zaak. Ellen is er niet maar het draait gewoon door. Chapeau