Reviews
Schrijf een reviewWederom heel tevreden. Goed geholpen en geadviseerd!
Altijd tevreden
Was een hele fijne behandeling. Goed antwoord op vragen en uitleg waarom iets wle en waarom iets niet.
Prima geknipt, vlot gegaan. Wel wat prijzig voor wassen, recht afknippen en drogen.
Mijn 6 jarige dochter werd proffesioneel en goed geholpen door de jonge man die hier werkte :-), ik zou volgende x zeker naar hem vragen! Thnxx
Wederom mooi geknipt, goed gekeken naar mijn haar en geluisterd naar mijn wensen.
Zeer vakkundig en sociaal
Prima kapsalon, leuke mensen en goede sfeer. Ik ga volgende keer weer!
.
Super vriendelijk en goed geadviseerde kapster