Reviews
Schrijf een reviewHet is altijd uitstekend en ik ga altijd met een zeer tevreden gevoel weg.
TOP KAPSTERS !
Leuk adres goede kwaliteit.
Goede behandeling
Hele goede en lieve kapper! Wilma heeft weer mijn haren goed geknipt!
Vol me ddar altijd zeer op mijn gemak, en heb alle vertrouwen, dat ik naar mijn wens de kapsalon weer verlaat.
Het was weer toppie!
Heel goed zoals ik gewend ben
.
Altijd geweldig :-)