Reviews
Schrijf een reviewHeel keurig en vriendelijk
Altijd vriendelijk en belangstellend
Zeer vriendelijk en kundig personeel. Mooie ambiance. Was er voor een knipbehandeling bij Anja. Ben zeer tevreden!
Prima geholpen met goed resultaat
Goed geknipt dopr Anja en altijd weer gezellig!
Het is hier altijd goed!
zoals altijd weer goed geholpen.
Zoals altijd weer goed ontvangen, klantvriendelijk personeel . Daarom komt ik daar al 20 jaar.
Nvt
Altijd vlot geholpen