Reviews
Schrijf een reviewMijn vrouw is zeer tevreden. Eindelijk goed geknipt. Ik was al tevreden.
Bij ‘Tot in de Puntjes!’ word je vriendelijk ontvangen en op de afgesproken tijd geholpen. Ik ben altijd tevreden met het resultaat, en er is lekkere koffie!
Het is hier altijd goed.
Vriendelijk en goede kwaliteit
-
Ik was er voor het eerst. Want mijn vorige kapper waar ik al jaren kwam was gestopt. Ik werd geknipt door Marina. Vind het super spannend, maar ze heeft mijn haar perfect geknipt. Voelde eerst vreemd aan, na al die jaren. Maar wat is ze precies zeg. Dank je wel.
Weer super geknipt door Desiree! Haar krult weer heerlijk!
Klantvriendelijk en zeer goede vakmanschap !!
Een goed matchende kleur behandeling.Behandeling door Marina.Rustig, prettig, professioneel.
Uitstekend