Reviews
Schrijf een reviewZoals altijd ben ik goed geholpen door Peggy. Ze luistert naar jouw wensen en voert deze ook zo uit.
Zoals altijd, geweldig.
Mijn eerste afspraak bij de Salonshop en heel positief. Naar buiten gelopen met een volle bos natuurlijke krullen. Ik kom hier zeker terug.
Top
Heb altijd het idee dat de kapster die ik altijd tref enorm moeite heeft met recht knippen van lang haar en dat er uiteindelijk steeds een beetje meer afgehaald wordt. Eerst is links te lang dan rechts dan links en zo wordt het steeds korter. Jammer want uiteindelijk is er weer geen klein puntje af.
Zoals altijd weer heel tevreden
Na 10 ,min. wachten goed geschoren/keknipt, fijne sfeer.
Goed geknipt (zoals altijd). Snel weer klaar. Prijs is redelijk goed in vergelijking met andere kappers.
altijd tevreden met het eindresultaat. De prijsverhoging vind ik wel erg duur voor kinderen.
Very professional, friendly and I’m extremely happy with the result. Thanks so much:)