Reviews
Write a reviewOnze zoon is hartstikke blij met zijn nieuwe kapsel. Superleuk geholpen ook!!Wat een vriendelijke man was dat. Jammer dat ik zijn naam niet weet want de volgende keer willen zouden we graag weer door hem geholpen willen worden.
Ben altijd zeer tevreden.
Een fijne behandeling door Hawaar. Echt een aanrader.
Caroline weet hoe ik het graag geknipt wil hebben,.
Leuke sfeer , goed geknipt.
.
.
Prima, zoals altijd!
Zeer lieve vrouw,lach altijd veel met haar,verstaat haar vak
Zeer tevreden, zo blij! Hele fijne behandeling en precies zo geknipt zoals ik het graag wilde. Top!