Reviews
Schrijf een reviewPrima behandeling.
Altijd goed 😊
Zoals altijd vlot geholpen en alles naar wens.
Super tevreden!
Prima , als vanouds
Goed
Prima
Gewoon top. Christa luistert naar wat ik wil en doet ook zeker niet meer dan dat. Kijkt goed naar hoe mijn haar valt en knipt heel secuur. Ze weet hoe blij en trots ik ben met mijn haren, en wil hier zeker haar steentje aan bijdragen door goed te knippen.
Iedereen is altijd erg lief en vriendelijk!
Erg goed geknipt En fijne sfeer