Reviews
Schrijf een reviewAltijd leuk!!
X
De krullen voor vind ik iets te fijn Die hadden iets meer grof gemoeten. Verder tevreden
Leuke gezellige kapper. Vriendelijk personeel tijd voor een praatje
Prima
Het is er gezellig leuk persoon
Prima ontvangst. Top behndeld goed overleg. Goed redultaat
Persoonlijke benadering.zeer sympathiek.
Terug van weggeweest! Dank voor de gewonnen fijne knipbeurt!
Het is een goede kapperszaak altijd gezellig en geweldig personeel. Altijd zijn ze vriendelijk je kan er altijd lachen. Echt een top kapper