Reviews
Schrijf een reviewMijn haar zit altijd weer top en fijne sfeer!
Fijn persoonlijk contact en aandacht en advies voor wat ik wil
Weer super goed geholpen door Ginger
leuk ,gezellig en kundig
leuk adres,leuke meiden,zo moet t gewoon zijn. DANK.
Vriendelijke kapster. Goede service.
Prima
Top kapster!!!!
Heerlijk om hier naartoe te gaan. Altijd vriendelijk en goed luisteren naar wat je wensen zijn. Ben weer zo blij met mijn look. 😘👍🏻
.