Reviews
Schrijf een reviewgoed geholpen , door telefonisch contact dat er eerder een plekje vrij was
Het was gezellig en Ineke heeft mijn haar heel mooi geknipt. Prijs/kwaliteit verhouding is oke.
Gewoon een top kapster, zeer tevreden
Zeer aan te raden kapster, vakkundig, fijne producten. Ik was hier eenmalig vanwege huweljjk, ik woon elders, ik was meer dan tevreden!
Altijd tevreden en ja ik verheug mij op de professionaliteit, de rust de persoonlijke benadering. Zeer tevreden.
Ineke weet altijd weer een mooi model te maken
Altijd goed
Ineke is een heel goede kapster. Ik zou geen ander willen. Ze heeft mijn haar geverfd, weet de goede kleur te vinden en het is heel mooi geworden. Zij neemt tijd voor goed advies. Ineke is prettig in de omgang.
Super blij met nieuwe kapsel
Top!