Reviews
Schrijf een reviewEindelijk weer een kapper die de tondeuse niet gebruikt en een mooi kapselmaakt 👍🏼
Altijd een warme ontvangst. Vjot geholpen. Prima resultaat. Over 6 weken volgende afspraak.
Altijd dikke prima
Weer helemaal super bedankt voor de service groetjes Terry
Als vanouds prima!
Prima
Zoals altijd uitstekend
Vriendelijk en goed.
Altijd goed met prettige gesprekken
Erg goed geholpen en ik werd goed geadviseerd door Josh