Reviews
Schrijf een reviewLeuke meiden..ga altijd tevreden naar huis..
Altijd gezellige gesprekken en een goed eindresultaat.
-
De behandeling was weer heel fijn.
Zoals gewoonlijk weer prima geknipt.
Ik ben weer helemaal tevreden zoals altijd met het resultaat
Helemaal top
Altijd gezellig bij kapsalon Milookz!
Altijd goed!!ze luisteren goed naar je wensen!!
Ben heel tevreden, altijd gezellig,