Reviews
Schrijf een reviewWeer erg goed geholpen, highlights en geknipt. Altijd prettige, gezellige sfeer! Top! En ja, alles wordt een beetje duurder.... Maar mijn geld is goed besteed. Thanks Ilona en....( oh wat 🙄🫢
Altijd al een goede kapsalon geweest
Prima geholpen! Zeer tevreden!
Zorgvuldigen vakkundig!
Ontzettend leuke meid en verstaat haar vak goed.
Snel, goed, gezellig, zeer tevreden
Ik kom hier al jaren en altijd super tevreden. Fijne sfeer en mooie resultaten!
Mijn haar zit precies zoals ik wil. En gemoedelijke fijne gezellige sfeer.
De perfecte mix van professionele kennis en kunde met humor en een glimlach. Fantastische kapsalon.
Nieuwe kapster, vriendelijk, vroeg goed door naar de wens, goed geknipt. Voor 20 min in de stoel redelijk prijzig maar dat zie je overal om je heen. Tip: deel niet teveel informatie, hou gesprekken luchtig