Reviews
Schrijf een reviewGoed advies gekregen over hoe mijn haar in goede conditie te houden.
Anna is een super kapster
Super tevreden!
Zoals altijd weer dik tevreden de deur uitgegaan. Anna is een echte vakvrouw. Ze weet precies wat je staat en het is er ook nog eens heel gezellig. Ik kom er al jaren en wil nooit meer anders! :-)
Altijd gezellig en lachend de salon uit. Ook met jonge kinderen alle geduld. Creatieve ideeën
Al jarenlang zéér tevreden; elke keer weer! En Anna is geweldig 👍🏼
Super
Je voelt je altijd welkom! De kids vinden het altijd leuk en gezellig met Anna. Ze luistert goed wat ze willen.
Anna heeft mij weer, zoals altijd super geknipt!! Het was gezellig in de salon, en tevreden de deur uitgegaan. Tot over 6 weken Anna🤗
Altijd fijn om bij anna geknipt te worden. Kundig en vlot