Reviews
Schrijf een reviewAlijd vriendelijk en keurig geknipt
Zeer tevreden en erg blij met eindresultaat!
Vakkundig Kapster was zeer vriendelijk Wist wat ze deed en gaf advies
zoals altijd, zeer tevreden
Goed geholpen!
Bij Style en Beauty al jaren hoge kwaliteit en goede service.
Goed! Vriendelijke kapsters met veel expertise en ervaring. Altijd fijn om er naar toe te gaan.
Top
Gewoon goed!
Goede service