Reviews
Schrijf een reviewLeuk en verzorgd personeel. Vriendelijke salon en goede kapsters. Kortom; zeer tevreden!
Gezellig, vriendelijk, goed advies.
Prima
Prima goed tevreden
Heel gemoedelijke sfeer. Je merkte dat je met aandacht behandeld werd en vakkundig.
Fijne kapsalon!
Leuke,gezellige dames, geven ook goed advies.
Leuke dame, die Tineke. Maar goed, tot nu toe waren ze allemaal leuk. Ik werd mooi op tijd geholpen en mijn haar ziet er weer net en verzorgd uit. Fijn!
Altijd super!
-