Reviews
Schrijf een reviewZeer tevreden
Zoals iedere keer ben ik zeer tevreden over alle punten en blijft het mijn kapper👌🏻tot de volgende keer Nienke👋🏻
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie kapper en ik denk dat ik nu eindelijk één gevonden heb! Ik kwam voor een knip- en wasbeurt. Ik ben super goed geholpen en (eerlijk) geadviseerd, daarnaast ben ik ook enorm blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader als je het spannend vind om naar de kapper te gaan.
Fijne kapper, lekkere koffie.
Eerste keer dat ik mijn haar heb laten doen bij een kapper, en het was een erg fijne ervaring + super mooi gezet.
Correct
Allemaal goed!
Heel goede kapster (Lisa). Super goede ideeën en heel aardig. Heeft met zorg geknipt.
Prima geknipt met aandacht en advies gekregen, resultaat naar wens. Vriendelijk prettige sfeer. Ik kom zeker weer.
Goed geholpen door Lisa met prachtig resultaat!