Reviews
Schrijf een reviewWeer mooi geknipt
Yvonne weet precies hoe ik mijn haar geknipt wil hebben en geeft altijd passend advies. Vakvrouw!
Prima geknipt ik kom zeker terug.
Prettige kapper die heel goed knipt!
Heel vriendelijk, en goed geknipt
Vriendelijke persoonlijke benadering
Mooi geknipt naar tevredenheid geföhnd
Gewoon altijd goed, geen twijfel mogelijk!
Ik was 4 kwer en 4 keer heel tevreden.
heel tevreden en altijd gezellig. Kortom.....blij met Bonbini