Reviews
Schrijf een reviewSuper goed geholpen weer door Eelkje, fijne vakantie
Weer goed geholpen, in een plezierige sfeer.
Heel erg tevreden.
zoals altijd dik in orde
Dikke 10. Geen andere kapper voor mij. Mevr Sikma neemt de tijd, bespreekt de wensen, beweegt mee in verandering hiervan. Kundig en gezellig !
Weer als van ouds
Fijne kapsalon met goede kapsters.
Ik zie er weer perfect uit!
Leuk en vrolijk personeel kwalitijd geweldig
Vakkundig advies heell blij mee