Reviews
Schrijf een reviewSuper fijn geholpen
Heel fijn geholpen! Super blij met het resultaat
Altijd geweldig
Carla is heel fijn, ze denkt goed mee en geeft eerlijk advies. Niets is haar teveel. Daarbij is het ook nog eens heel gezellig met haar =)
Gezellig en weer helemaal blij als ik ben geweest
Top
Was de eerste keer! Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Anouk deed het fantastisch. Ben superblij met het resultaat. Dit blijft mijn kapper!
Goede en fijne kapper
Zo alsaltijd zeer tevreden
zoals gewoonlijk een prima ontvangst en verzorging.