Reviews
Schrijf een reviewZe zijn altijd vriendelijk en je wordt direct geholpen het altijd prima niks op aan te merken
Prima kapsalon, vriendelijke medewerkers.
Weer geknipt door Jody. Fijn geholpen met een mooi resultaat.
Altijd 100% tevreden.
Dik tevreden!
Al jaren klant bij deze kapper, ben altijd heel erg tevreden!
Werd vriendelijk behandeld, sfeer prima
Oké
Top
Uit stekend