Reviews
Schrijf een reviewZoals altijd weer heel erg tevreden! Bedankt San
Kom altijd blij bij de kapsters vandaan. Fijne sfeer en mooi resultaat.
Altijd perfect
Altijd goed geknipt en fijn geholpen
Sandra knipt gewoon heel erg goed!
Zoals altijd is het een prettige ervaring bij Sandra en Monique. Door de jaren altijd een goede haircut en gezellig bijkletsen. Op naar de volgende 20 jaar!
Zo vriendelijk altijd. Kijken en luisteren naar je wens.
Kappersbezoek is hier echt een ervaring, altijd eerst de tijd nemen voor wat je wil doen met je haar. Ik ging voor knippen/kleuren en ben meer dan tevreden! Koffie is heerlijk. Ik vindt het altijd een uitje en stiekem vindt ik het jammer als ik klaar ben. Ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak.
Vakvrouw waar je je prettig bij voelt`
Prima!