Reviews
Schrijf een reviewFijne ontspannen sfeer, persoonlijke aandacht. Perfect resultaat.
Weer erg blij met mijn kapsel.
Tevreden over de behandeling sfeer heel goed. En Esther zoals altijd vriendelijk en een luisterend oor .🌺
Erg tevreden
Ben erg tevreden. Goed advies en ik ging na mijn knipbeurt super tevreden de deur uit.
Top
Super ervaring
Uitstekend
De allerbeste!!
Altijd top !