Reviews
Schrijf een reviewSuper leuke sfeer altijd gezellig
Goed geknipt, leuk praatje, lekkere koffie en zalige boterkoek.
Ik ben heel fijn geholpen en mijn haar ziet er weer top uit.
Geweldige kapsters, ze doen precies wat je wil, altijd goed!
Best
Alle Lof. Is gewoon perfect en de de koffie ook. Thnx en greetz
Ik ben gewoon zeer tevreden met Karin als kapster.
Super goed geholpen, uitgebreide uitleg. Kleur viel iets anders uit, maar als het niet bevalt mag ik terug komen. Super fijne kapsalon!
Goede ervaring, gezellige sfeer,goed geholpen door Karin. Erg tevreden met het resultaat.
Fijne eerste kennismaking!