Reviews
Schrijf een reviewEen hele prettige en hele goede kapster!!!!!!!!!!!
Zeer tevreden
Het was weer gezellig en mijn haar weer lekker geknipt 👌
Zoals altijd weer helemaal top. Ik moest een afspraak halen na de kapper. Melissa en Merel zorgden dat dat prima gelukt is.
Het is altijd gezellig en fijn om even met de kapster te kletsen
Kortgeknipt en snel gedaan, top.
Prima gedaan!
Gewoon super goed
Helemaal prima
Eindelijk een kapster die naar mij luisterde en goed advies gaf. Ik ben enorm blij de zaak uitgelopen en kijk uit naar de volgende afspraak. Dankjewel Melissa.