Reviews
Schrijf een reviewBij Anja wordt je vriendelijk ontvangen En goed geknipt Weer zeer tevreden
Ik elke keer weer tevreden de deur ui bij Anja
5 minuten voor afspraak direct geholpen
Weer heel tevreden zoals altijd, en gezellig!
Altijd weer blij met mn haar en gezellig gekletst
Gezellige kapster en geen wachttijd bent altijd meteen aan de beurt
Altijd goed
lekker snel
Super ervari g
Prima!!