Reviews
Schrijf een review.
Gezellig praatje, goed werk wordt er geleverd en tegenover andere kappers wordt hier tenminste echt hetgeen met je haar gedaan waar je naar vraagt!
prima kapper
Supergoed weer, heel tevreden en het is supermooi geworden!
Altijd weer gezellig om even binnen te lopen bij de Haar O Theek in Sneek
Veel ervaring en kennis over producten en mogelijkheden
Vriendelijke en professionele behandeling met tevredenstellend resultaat!
Deze kapster is echt heel goed!
Altijd goed geknipt en gekleurd in deze gezellige salon
Leuke en gezellige sfeer en goede resultaten