Reviews
Schrijf een reviewZeer goed
Mijn zoontje van 14 heeft voor het eerst gevraagd of we hier altijd heen kunnen. Eerste keer dat we een kapper gevonden hebben die zijn haar vol met krullen succesvol in zijn ogen hebben kunnen doen. Dat is voor ons alleen al een 10 waard. Dus zeker aan te raden
Ik was hier met mijn dochter van 4 en zij vond het behoorlijk spannend, maar wij zijn zo goed geholpen! Echt een hele goede ervaring. De kapster dacht heel goed mee, stelde haar op haar gemak en ze mocht rustig blijven tekenen terwijl ze werd geknipt. Er werd zoveel tijd voor ons genomen, dat was heel fijn. En natuurlijk mooi stapten mijn dochter en ik met mooi geknipte haren naar buiten.
.
Zeer tevreden
Geweldige fijne ervaring. Voelde me serieus genomen. En er werd super meegedacht. Ben blij met het eindresultaat
Hele fijne kapsalon met hele bekwame en leuke medewerkers.
Prima
Ben altijd tevreden . Tiffany weet precies wat ik bedoel. Iedereen is altijd heel vriendelijk. Zeer tevreden klant !!!!😊
Vriendelijke kapster mooi op tijd geholpen