Reviews
Schrijf een reviewAltijd perfect geknipt. Het haar zit toch altijd een stuk beter dan een andere kapsalon. Snel en vakkundig geknipt en altijd even gezellig. Top!
Aanrader!
Perfect
Altijd goed leuk en gezellig.
prima kapper
X
Altijd goed bij Hans
Prettige knipbeurt, goed advies en prima resultaat. Als ze een tientje meer hadden gevraagd, was het dat ook waard geweest.
Fijne Salon en een goede kapper.
Prima advies gehad en goed geknipt! Aanrader, goede kerel en fijne sfeer.