Reviews
Schrijf een reviewIk ben goed geholpen en ik zie er weer netjes geknipt uit
Heel goed geknipt!! En prettige behandeling.
Heel fijn geholpen door Patricia. Heel tevreden. Erg professioneel.
Goede service en leuk geknipt
Altijd fijn geholpen bij chopchop!
Het is altijd naar wens 😊
Hele fijne kapper
Heel tevreden. Bedankt Patricia!!
Leuke zaak met gezellig personeel
Fijne behandeling, goede service