Reviews
Schrijf een review“Helemaal blij” aldus mijn dochter die zelf nr de kapper ging en gelukkig terug kwam Fijne sfeer, professioneel en denkt goed mee
Gezellige vriendelijke ervaren kapster
Zoals altijd erg fijn geholpen
Super fijne kappers
plezierige sfeer, correcte behandeling.
Altijd gezellig en tevreden over mijn kapsel.
Heel prettig en vakbekwaam geholpen.
Goed
Top
Top👍