Reviews
Schrijf een reviewJasim was superlief voor onze zoon van bijna 3, nam alle tijd en stelde hem volledig gerust. Hij mocht zelfs op het grote scherm Bing kijken!
Alles was perfect!😄
M’n zoontje is hier voor de eerste keer geweest. We zijn heel tevreden.
Tevreden 👍🏻
.
Super geknipt en geschoren
Zeer gastvrij en leuke gesprekken
Prettig in contact, meedenkend en blij met het resultaat
Niek
Enorm gastvrij en kundige barbier. Jonge ondernemer is uit het juiste hout gesneden. Kom zeker terug!