Reviews
Write a reviewHet was zoals altijd weer geweldig. Goed geknipt en een gezellige sfeer. Marlies is ook altijd even vriendelijk. Een hele fijne ervaring.
Joke
- 24 June 2026
.
Saskia
- 24 June 2026
top kapper
Ria
- 21 June 2026
👍
Gerda
- 21 June 2026
.
Ton
- 21 June 2026
Zeer tevreden.
Herma
- 20 June 2026
Aardig, prettig, begrepen en tevreden!! Wat wil een vrouw nog meer😅
Riët
- 20 June 2026
nvt
Bertha
- 17 June 2026
Eerste keer en zeer tevreden. Zal zeker terugkomen.
Elsbeth Joy
- 17 June 2026
Indrukwekkend!
Erik
- 12 June 2026