Reviews
Write a reviewnvt
Eerste keer en zeer tevreden. Zal zeker terugkomen.
Indrukwekkend!
prima geholpen
Prima!
Altijd fijn geholpen en het belangrijkste goed geknipt. Er wordt tijd genomen om alle kleine details goed te hebben bij mijn heren kapsel. Het is misschien niet de mooist gestylde zaak, maar het belangrijkste klopt gewoon; goede kwaliteit & service voor een prima prijs.
altijd gezellig leuke sfeer lekkere koffie ;-)
goed
Prima geholpen al jaren klant.
Marlon super klant gericht met persoonlijke flair en optimaal resultaat.