Reviews
Write a reviewSnel en netjes en vriendelijk
Kundig, professioneel en snel.
Altijd leuk en vriendelijk
Geweldig ben elke keer blij met het resultaat als ik klaar ben, ze weten mijn wensen altijd goed aan te voelen.
Was top
Altijd goed !
Altijd zoals ik het wil en goed advies.
Ben zeer tevreden over het eindresultaat.
ik vond dat ze het heel goed zijn ze hebben heel veel contact en praten met je en afspraak maken is prima niks aan te merken heel blij met deze kapper
Fijn geholpen met een kleur kiezen.