Reviews
Write a reviewIk heb altijd een prettige ervaring bij Ingrids Kapsalon, mijn haar zit altijd perfect en verzorgt uit na een knipbeurt.
Altijd weer fijn om hier te komen , ga naar huis met goed geknipt kapsel en het is altijd gezellig met Fabienne@
Het is alleen best duur… 31 euro voor een eenvoudig herenkapsel.
Perfect en dank je voor wat ik met je mocht delen
heel goed!
Top kapster
Weer top
Goed geknipt en hele gezellige kapsalon.
Altijd goed
Zo altijd heel tevreden goed geknipt en een gezellige sfeer