Reviews
Write a reviewIk ben opnieuw geweldig geknipt. Ciska heeft er wat moois van gemaakt. Dank je wel.
Fijn dat Ellen mij weer kon helpen!
Altijd blij als ik weer geweest ben
Al jaren zeer tevreden over het knippen/ snijden van Ciska. Ook de haar wasbeurt is heel prettig met die lichte massage. Voel mij altijd weer helemaal opgeknapt na haar behandeling. Een heel tevreden klant Marja
Altijd prima daar, fijne sfeer
Cicka is een zeer ervaren en getalenteerde kapper. Ze denkt echt out-of-the-box, luistert goed naar je wensen en vertaalt dit naar een fantastisch kapsel! Echt een aanrader!
Te gek. Cisca bedankt. Wat een top zaak. Ellen is er niet maar het draait gewoon door. Chapeau
Cisca houdt heel goed rekening met de eigenschappen van je haar en wat bij je past. Ik laat me graag door haar adviseren en knippen.
Wat een fijne kapper, zeer getalenteerd en een hele leuke sfeer Ben zeer tevreden over mijn nieuwe kapsel!! Tot de volgende keer groeten van Ed
Zoals altijd weer prima geholpen door Priscilla.