Reviews
Write a reviewWe komen hier met ons gezin en zijn altijd heel erg tevreden. Is gezellig en worden altijd prachtig geknipt.
Altijd fijn bij Babs!
Babs is al jarenlang mijn kapster, zeer deskundig en prettig in de omgang.
Super fijne sfeer klein en vertrouwd mooie gesprekken en naar buiten met een verse kapsel. Ook hele fijne natuurlijke duurzame producten Helemaal super
Altijd gezellig, krullen weer mooi geknipt. Geeft goed advies.
Altijd tevreden na de behandeling en gezellig
Toppie
Prima kapper.
Bist n topper
Mijn krullen weer terug!