Reviews
Write a reviewEen super tevreden klant die terug gaat komen! BEDANKT Myrthe 🩷
Ik kwam voor een simpele wassen föhnen maar voelde me echt een filmster toen ik de zaak uit liep! Er werd goed naar me geluisterd en het resultaat was waanzinnig. Dankjewel!
Het is altijd fijn om naar haar op 25 te gaan. Goede adviezen, denken mee. Super leuke meiden .
Blij met mijn haar
Fijne kapper die goed luisterd naar je wensen en erg mooi knipt. Ook een prettige sfeer. Helemaal tevreden!
Heel vriendelijk en prettig geholpen heel ontspannen.
Top van begin tot eindresultaat, blije klant.
Heel goed geholpen door Nina
Dochter 7 vond het het heel leuk. En goed resultaat.
Blij met Trix, dank je wel