Frequent Ask Questions:

 

Veel gestelde vragen klanten:

Is het aanmelden bij 1 kapper.nl en het maken van een afspraak gratis?                                                 Ja, het aanmelden en het maken van een afspraak via 1kapper.nl is voor de klant een gratis dienst.

Hoe kan ik me aanmelden op 1kapper.nl?
Na het maken van een afspraak bij een kapsalon van uw keuze worden uw persoonlijke
gegevens gevraagd. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail. Bij het maken van
uw volgende online afspraak hoeft u enkel uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) en
wachtwoord in te voeren.

Het systeem geeft aan dat het emailadres al bestaat, wat nu?
Wanneer u deze melding krijgt, betekent dit dat u al geregistreerd bent op 1Kapper.nl. U kunt nu inloggen met uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) en uw wachtwoord. Wanneer u uw wachtwoord niet meer weet, noteert u uw e-mailadres en klikt u op "wachtwoord vergeten". U ontvangt via de e-mail een link om uw wachtwoord te resetten.


Waarom moet ik mijn e-mailadres doorgeven?
Uw e-mailadres wordt opgeslagen en gebruikt voor het beheer van uw account. Tevens
ontvangt u op dit e-mailadres een bevestiging van de door u gemaakte afspraak.

Wordt mijn online gemaakte afspraak altijd bevestigd?

Ja, u ontvangt altijd een e-mailbevestiging van uw gemaakte afspraak. Wanneer u geen bevestiging hebt ontvangen is uw afspraak ook niet definitief.

 

Ik heb een @Hotmail adres of een @Live adres en ontvang geen e-mailbevestigingen meer!
Oplossing: ga in uw hotmail- of live account naar instellingen, vervolgens naar veilige en geblokkeerde afzenders, daarna naar veilige afzenders en voeg de domeinnaam 1kapper.nl toe als “veilige afzender”.


Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig op 1kapper.nl?
Uw persoonlijke gegevens zijn zeker veilig op 1kapper.nl. Meer hierover kunt u lezen in de
Privacy Policy
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u úw wachtwoord aanvragen via de
link 
Wachtwoord vergeten 

 

Ik wil mijn wachtwoord en/of persoonlijke gegevens wijzigen?
U kunt uw wachtwoord en/of persoonlijke gegevens aanpassen onder de button:
Mijn gegevens U dient hiervoor te zijn ingelogd met uw e-mailadres en huidige wachtwoord

 

Hoe kan ik gezinsleden toevoegen aan mijn persoonlijke account?
Het toevoegen of verwijderen van gezinsleden aan uw persoonlijke account kunt u doen via de button
Gezinsleden  U dient hiervoor te zijn ingelogd met uw e-mailadres en wachtwoord

 

Hoe kan ik zien wanneer ik een afspraak heb gepland bij de kapper?
Wanneer u bent ingelogd kunt u uw geplande en historische afspraken bekijken onder de button 
Afspraken  U dient hiervoor te zijn ingelogd met uw e-mailadres en wachtwoord


Waar kan ik terecht met vragen over gemaakte afspraken?
Voor vragen over gemaakte afspraken kunt u contact opnemen met de betreffende kapsalon
waar u een afspraak heeft gemaakt.

Mijn vraag staat er niet bij?
Wanneer uw vraag hier (nog) niet bij staat kunt u een e-mail sturen naar info@1kapper.nl.
Wij streven ernaar uw vragen op werkdagen binnen 24-uur te beantwoorden.

Wij verwerken meer dan
1.000.000 afspraken per jaar

Eenvoudig online reserveren
1kapper.nl de nummer 1 van Nederland

1Kapper.nl

De Gast 27, 9801 AA Zuidhorn
Contact
Copyright 1Kapper 2017