Reviews
Write a reviewSimpelweg heel goed geknipt
Zoals gewoonlijk super.
zoals altijd weer keurig net geknipt.
Weer heel erg goed geknipt, nu voor mijn bruiloft. Ze heeft meer als haar best gedaan. Daarom kom ik bij jullie. Toppers hier.
Zeer tevreden.modern salon,altijd keurig,instrumenten schoon,dus een dikke +
Weer fijn en met zorg gekleurd en geknipt door Susanne. Dik tevreden ! Marlies Oudijn
Vriendelijk personeel.
Fijne ontvangst. Goed advies en tevreden met het resultaat.
Het was prima zo, ik ben dik tevreden
Top