Reviews
Write a reviewKom nog elke keer uit Amsterdam om geknipt te worden en/of een permanent te laten zetten. Altijd zeer tevreden met het resultaat. Altijd erg gezellig met het team!
Iets beter luisteren naar de wensen.
Leuk, vriendelijk en deskundig personeel.
Het was gezellig en het resultaat is heel mooi
Perfect zoals altijd
Altijd goed verzorgd!
Ga zo door. Vriendelijk.
Hele fijne kapsters! Altijd tevreden als ik daar vandaan kom en altijd gezellig daar!
Goede kapper vriendelijk en volgende keer kom ik graag terug
Fris en keurig ben ik de deur uitgegaan