Reviews
Write a reviewHet is er Gezellig en je wordt goed geknipt.
Prakken
- 14 May 2026
Prima behandeling. Heerlijk dat het een 1 manszaak is. Lekker rustig. Klantvriendelijk en een luisterend oor 👌👌
Bertus
- 11 March 2026
Fantastisch !!
Ben
- 11 December 2024
Altijd een goede sfeer ,zeer tevreden 👍🏼
Petra
- 4 December 2024
Altijd even vriendelijk en neemt ruim de tijd voor je. Dik tevreden en naar mijn zin.😀
Anja
- 16 October 2024