Reviews
Write a reviewAltijd goed
De zaak was wel heel vies, veel stof en oud haar overal liggen. Een schoonmaakster en wat vaker daarheen laten gaan is geen overbodige luxe, ook gaan jullie verhuizen. Kapsters allemaal vriendelijk en leven goed knip werk. Vervelend dat alle airco's niet werken met die warmte, maar daar is begrip voor in verband met de verhuizing.
Vriendelijke man, netjes optijd geholpen. Mijn zoontje was erg blij met het resultaat. Tot de volgende keer
Ik kwam hier al jaren maar door verhuizing Was is 4 jaar lang genoodzaakt om naar een Andere kapper te gaan maar niemand kon hun overtreffen Ik ben nu terug bij promise bij kapster Gerda en sinds 4 jaar ben ik weer dik tevreden over mijn haar . Vriendelijk personeel. Voldoen aan je wensen en geven Hun mening als het nodig is . Ik verander nooit meer van Kapper
Word netjes op tijd geholpen...kapster is vriendelijk en luisterd goed naar wat je wil en geeft verzorgingstips.
Prima!
Uitstekende professional. Ze heeft precies gedaan wat ik wilde. Heel vriendelijk en sympathiek. 😊
Christina doet het geweldig. Fijn dat ze weer terug is.
Top!
Niet hoeven wachten, goede kapster. Altijd kom ik er tevreden weg