Reviews
Write a reviewWeer fijn geholpen, er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en hierop ingespeeld met hoe dit het beste tot uiting kan komen. Tips en trics voor verzorging achteraf, helemaal top
Prima
Voor de eerste keer bij Iam geweest, vriendelijke, aardige kapster. Ik heb moeilijk haar en ik heb er vertrouwen in dat ik straks het bij mijn haar passende goede model heb.
Punctueel en precies. Ben hartelijk ontvangen en werd ik direct geholpen. Toppie
gezellig bij de kapper :-)
Goed en vriendelijk geknipt.
Toppie
Perfect
Goed
.