Reviews
Write a reviewEcht een hele goeie kapper.
Goed geknipt
Prima geknipt
Volkert knipt al meer dan 25 jaar mijn haar. Tussendoor wel eens een paar keer vreemd gegaan, maar ik blijf terug komen.
Zoals altijd prima!
Blij met mijn eerste bezoek aan Volkert op advies van een kennis. Hij nam de tijd voor een goed advies en ik ben blij met het resultaat. En dat alles in een ontspannen en gezellige sfeer. Ik heb mijn nieuwe kapper in Deventer gevonden. Blij mee!
Persoonlijke aandacht en een mooi resultaat
Wederom zeer tevreden.
Eerst goed overleg en daarna een vakkundige behandeling
Vaste klant, zeer tevreden