Reviews
Write a reviewKundige kapper. Denkt met je mee. Blij met resultaat. Altijd gezellig
Bijzonder tevreden! Bedankt Kim!
Kundige kapster
Weer top geknipt door Danique! 👍
Goed geknipt, vriendelijke kapster, fijne sfeer
Eerste keer hier, en ik liep blij de salon weer uit! Lotte gaf goed advies en nam alle tijd om mijn kapsel precies naar wens te maken. De gezellige gesprekken, cappuccino’s en verzorgde aankleding maakten het af. Ik kom zeker terug!
Superfijne kapper
flotte vriendelijke en nette behandeling
Goed overleg, vakkundige behandeling, blij weer naar huis….
Prettige en deskundige knipbeurt. Aanrader!