Reviews
Write a reviewBij Ramona krijgt elke klant alle aandacht,advies en een lekker kopje koffie!
Altijd even vriendelijk
Gezellig snel en goed
Echt alles top
Het was zoals altijd weer top bij Ramona,ik werd snel geholpen,en precies zo als ik het verwacht had. 👍
Heel mooie zaak en vriendelijke en kundige eigenaar.
Een heel ontspannen sfeer, professionele bediening en producten van hoge kwaliteit. Mijn haar rook de hele middag en avond heerlijk!
Ramona is een vakbewame kapster die mijn wensen altijd waarmaakt
Het is bij elk bezoek weer een feest. Uitstekende prijs/kwaliteit, mooie uitstraling van de zaak, prima service en een resultaat waar iedereen van zegt wow. Ik kan deze zaak dan ook bij iedereen aanbevelen.
Super service, vriendelijk. Ben altijd super tevreden.